Jamie Christopherson
Jamie Christopherson
Jamie Christopherson
Jamie Christopherson
Jamie Christopherson
To motyw przewodni postaci Mistral z gry Metal Gear Rising, która przez większość życia znajdowała pocieszenie jedynie w zabijaniu i nie miała powodu, w który mogłaby naprawdę wierzyć i o który mogłaby walczyć... aż do czasu, gdy nastąpiły wydarzenia z fabuły Metal Gear Rising.
Podobnie jak Raiden, Mistral przez większość swojego życia, nawet w bardzo młodym wieku, zabijała ludzi, nie mając prawdziwej sprawy, w którą mogłaby wierzyć. Mistal urodziła się w Liberii (pod rządami francuskiej kolonii), gdzie dorastała i gdzie została zmuszona do zabijania, gdy jej rodzice zostali zamordowani.
Mistral jest jednym z Wiatrów Zniszczenia, z których każdy został nazwany na cześć wiatru związanego z ich dziedzictwem (który pasuje również do ich osobowości). Wiatry Mistralu to niezwykle silne i zimne wiatry wiejące wzdłuż południowej Francji.
Zanim dołączyła do Desparado, Mistral zawsze szukała powodu do walki. Kiedy spotkała Armstronga, jego ideały przemówiły do niej, nadając jej życiu sens. Odnosząc się do sprawy senatora Armstronga, który dąży do odtworzenia Ameryki i zakończenia gospodarki wojennej, Mistral jest częścią PMC (Prywatnej Korporacji Wojskowej) Desperado, skąd Armstrong czerpie siłę roboczą. Co więcej, wojna, którą toczy, sama w sobie jest dość dziwna. Wojny są zazwyczaj toczone przez armie zwykłych ludzi z bronią, a nie garstkę superwydoskonalonych cyborgów z ostrzami.