Mery Spolsky
Mery Spolsky
Mery Spolsky
Mery Spolsky
Mery Spolsky
„Bez Wymówek” to kawałek, który powstał we współpracy z marką Durex, a jego twórcami są Mery Spolsky i Kuba Karaś. Poprzez mówienie o tym, dlaczego warto używać gumek i stawiać na bezpieczny seks, piosenka ma zachęcić do podejmowania odpowiedzialnych decyzji.
„Wszyscy wiemy, na jakim poziomie jest edukacja seksualna w Polsce, dlatego myślę, że bardzo ważne są kampanie budujące świadomość w tym zakresie i bardzo cieszę się, że mogę brać w takiej udział. Chciałbym, żeby stworzona przeze mnie i Mery piosenka zdjęła niepotrzebne tabu towarzyszące tematom związanym z seksem i żeby ludzie zaczęli o nich otwarcie rozmawiać, a co za tym idzie – żeby zaczęli bawić się odpowiedzialnie” – komentuje Kuba Karaś, współtwórca piosenki „Bez Wymówek”.
„Praca nad kawałkiem „Bez Wymówek” sprawiła mi ogrom satysfakcji – głownie dlatego, że jest to kawałek, który niesie ze sobą ważny przekaz i naprawdę ma szanse zaprowadzić jakąś zmianę. Mam nadzieje, że utwór spotka się z pozytywnym odbiorem ze strony moich słuchaczy i że poza tym, że będą się przy nim dobrze bawić, uświadomią sobie, jak ważny jest bezpieczny seks” – dodaje Mery Spolsky.
„Temat seksu jest dziś często poruszany w kulturze w sposób szkodliwy, powielający stereotypy. W filmach, serialach czy tekstach piosenek, seks z prezerwatywą jest pokazywany jako ten niemodny i niefajny. To modeluje niebezpieczne schematy postępowania, szczególnie wśród młodych ludzi oraz rysuje przekłamany obraz przyjemnego seksu. Bo seks udany to seks bezpieczny, taki w którym każdy odnajduje siebie, w którym nie ma ryzyka i strachu. To seks, który nie zagraża zdrowiu. A to prezerwatywa jest jedyną skuteczną metodą zapobiegania chorobom przenoszonym drogą płciową.
Najnowsza kampania Durex „Bez wymówek” rozpoczyna długofalowe działania, których celem jest to, by stały się one częścią popkultury. By młodzi ludzie, używając prezerwatyw, czuli się dumni, że dbają o swojego partnera i siebie, nie czuli zakłopotania, z jakim mierzą się dziś. To ruch, do którego zapraszamy artystów, influencerów oraz cały świat kultury i rozrywki. Tych, którzy chcą działać na rzecz udanego i bezpiecznego seksu. Mamy nadzieję, że ta kampania oraz współpraca ze wspaniałymi artystami, jakimi są Mery Spolsky i Kuba Karaś, staną się tu przełomem” – dodaje Inga Songin, regionalna dyrektor marketingu w Reckitt Benckiser.