ALL(H)OURS (올아워즈)
ALL(H)OURS (올아워즈)
ALL(H)OURS (올아워즈)
ALL(H)OURS (올아워즈)
ALL(H)OURS (올아워즈)
"Kings & Queens" to piosenka wydana 4 lutego 2025 roku w ramach mini albumu studyjnego południowokoreańskiej męskiej grupy ALL(H)OURS (올아워즈) powstałej w ramach wytwórni EDEN Entertainment, zatytułowanego "Smoke Point". Projekt promował singiel "Graffiti".
Utwór "Kings & Queens" wykorzystuje metaforę gry karcianej o wysoką stawkę, aby eksplorować tematy władzy, strategii, dominacji i pewności siebie. Piosenka przedstawia protagonistę, który ma kontrolę, jest wyrachowany i nieustępliwy w dążeniu do zwycięstwa, czy to w dosłownej grze, czy jako metafora życia i relacji.
Omawiana piosenka ALL(H)OURS oddaje istotę pewności siebie i strategicznego myślenia. "Kings & Queens" to celebracja podejmowania ryzyka, stawiania czoła wyzwaniom i ostatecznie wychodzenia z nich zwycięsko, co czyni ją inspirującym i wzmacniającym utworem dla słuchaczy.