Fo-Play - Who can stop us [tekst, tłumaczenie i interpretacja piosenki]

Wykonawca: Fo-Play
Album: The Peak
Gatunek: Rap
Producent: Fo-Play

Twórz Groove z nami!
Wyślij okładkę tej piosenki!
Wysyłany plik musi być typu: png lub jpg. Żaden plik nie został wysłany. Dziękujemy za wysłanie okładki.

Tekst piosenki

Fo Play Lyrics

"Who can stop us"

[Intro]
No cocaine cause I’m doper than it
Stopped smoking weed cause I’m higher than it
And I quit alcohol, cause I’m reckless than em all

[Gadget's verse 1]
Mind of an adult in a body of a kid
Writing like a slave to be treated like a king
Looking like a loser but I always win
I’m already taken wanna be friends with benefits?
Wait, you’ll never get me I even lost myself
Used to be an addict now dope is in my cells
They tryna bond like positives of science
You got tiny feet for my shoe size
Girl says I’m young and I am dealing with her mother
Boy tryna bully and beating up his father
My flows are fresh and you still wanna gather, rap that
And you ain't near getting better. Yeah!

[Hook: Raidy]
Hugh!
Now who can stop us nowx4
Disappear in your fcken face now just Fo-Play has the crown

[ICY B verse 2]
South side can't get enough
745 bullets I ma smoke you out
Its FO Play time to f*ck you up...
Mother f*fcken bitches snitches keep on hating us
Keep on calling us FO Play
Tattoo on my back FO Play
School of excellence you know that!
Why you keep on acting like the F*fcken pancakes?
Huh just break that thing, just smoke that beef!
Yeah just play that #&$^%# mother fcken bitches wanna let it go
Yeah we trouble south, we let it blow
If you smoke it, smoke and if you #&$^%# blow
I ain’t got the time for is hi ma fck you up
Mother fcken FO Play yeah we know it all Hugh!

[Hook: Raidy]
Hugh!
Now who can stop us nowx4
Disappear in your fcken face now just Fo-Play has the crown

[Verse: 3 Raidy]
Yeah if you asking who I do it for
Am coming like a storm demoralized it that what you saw!
Its four against one you ain't nothing you ain't even raw
Like them baby craps crying moms breast feeding y'all
Who’s the baddest negga father figure punching out my flows?
Now Fo-play has some rappers even singers you can see it’s shown
But I’ll like to harden even fasten what we have as goals
You can't even stop us Litigate your arse and steal y'all souls
But I can't believe that I just wrote this verse on my phone
I did it all night don't do suicide seeing you scared you little tadpole
Pumping stripes but I can't postpone
This our time and we got that throne
Got that throne fuck we on agghhh!
We never lost battle I’ve beaten and killed unsettle
The rules I’ve broken while am wrestling paid dues at Boston
Red light am caution, chicks will be forcing!
Don’t care I’ll do 'em all while am yawning in ways responding fuck y'all

[Hook: Raidy]
Hugh!
Now who can stop us nowx4
Disappear in your fcken face now just Fo-Play has the crown

[Verse 4: Deep Drill]
I’ll be who can stop me now
Who can face me now?
Who can stand against me cause I got the crown
I’ll be hustling hard
I’ll be bustling hard
I’ll be putting all my paper on my paper roll
Cops will be looking cause I am on parole
They’ll be chasing me cause I am running from the law
Even my lawyer know I hustle while she snore
That’s what I do!
I hustle with no muscle (yeah backing)
Throwing punch lines even break your brain sockets (socket backing)
That’s what I do…
I run like a rocket Hugh!
Damn now who can stop me now? X2 huh
Fuck ya’all

[Hook: Raidy]
Hugh!
Now who can stop us nowx4
Disappear in your fcken face now just Fo-Play has the crown

Tłumaczenie piosenki

Nikt nie dodał jeszcze tłumaczenia do tej piosenki. Bądź pierwszy!
Jeśli znasz język na tyle, aby móc swobodnie przetłumaczyć ten tekst, zrób to i dołóż swoją cegiełkę do opisu tej piosenki. Po sprawdzeniu tłumaczenia przez naszych redaktorów, dodamy je jako oficjalne tłumaczenie utworu!

+ Dodaj tłumaczenie

Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść tłumaczenia musi być wypełniona.
Dziękujemy za wysłanie tłumaczenia.
Nasi najlepsi redaktorzy przejrzą jego treść, gdy tylko będzie to możliwe. Status swojego tłumaczenia możesz obserwować na stronie swojego profilu.

Interpretacja piosenki

Dziękujemy za wysłanie interpretacji
Nasi najlepsi redaktorzy przejrzą jej treść, gdy tylko będzie to możliwe.
Status swojej interpretacji możesz obserwować na stronie swojego profilu.
Dodaj interpretację
Jeśli wiesz o czym śpiewa wykonawca, potrafisz czytać "między wierszami" i znasz historię tego utworu, możesz dodać interpretację tekstu. Po sprawdzeniu przez naszych redaktorów, dodamy ją jako oficjalną interpretację utworu!

Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść interpretacji musi być wypełniona.

Lub dodaj całkowicie nową interpretację - dodaj interpretację
Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść poprawki musi być wypełniona. Dziękujemy za wysłanie poprawki.
Najpopularniejsze od Fo-Play
Feeling lost
206
{{ like_int }}
Feeling lost
Fo-Play
Muzi
178
{{ like_int }}
Muzi
Fo-Play
Code of conduct
176
{{ like_int }}
Code of conduct
Fo-Play
Good life
168
{{ like_int }}
Good life
Fo-Play
Money the power
167
{{ like_int }}
Money the power
Fo-Play
Komentarze
Utwory na albumie The Peak
1.
206
2.
178
4.
168
6.
167
8.
165
9.
164
10.
158
12.
153
13.
147
Polecane przez Groove
Dustland
79
{{ like_int }}
Dustland
The Killers
Wojny i Noce
188
{{ like_int }}
Wojny i Noce
Daria Zawiałow
PALMY I DRINECZKI
157
{{ like_int }}
PALMY I DRINECZKI
Team X 2
I WANNA BE YOUR SLAVE
3,6k
{{ like_int }}
I WANNA BE YOUR SLAVE
Måneskin
Butter
3,7k
{{ like_int }}
Butter
BTS
Popularne teksty
Siedem
34,8k
{{ like_int }}
Siedem
Team X 2
34+35
23,4k
{{ like_int }}
Love Not War (The Tampa Beat)
17,6k
{{ like_int }}
Love Not War (The Tampa Beat)
Jason Derulo
SEKSOHOLIK
37,7k
{{ like_int }}
SEKSOHOLIK
Żabson
Snowman
13,5k
{{ like_int }}
Snowman
Sia