Ten utwór Cocoa Brovas, Afu‑Ra i Jahdan to energetyczna mieszanka hip‑hopu i reggae/rapu z wyraźnym akcentem ulicznej kultury i świadomego przekazu. Steele otwiera utwór, kreując wizerunek mistrza, który przewodzi słuchaczom przez swoje doświadczenia i refleksje, podkreślając świadomość, ochronę i rozwój osobisty („S-T, Supreme Teacher, read you like a preacher / Seat you down, make you pay close attention to my ether”). Refren skupia się na indywidualności i sile własnego stylu („It's not where you be or how you be / Or who you be or what you got / Unique sounds, grounds is hot”), nadając całości uniwersalny, pewny siebie vibe. Afu‑Ra w kolejnych wersach dodaje elementy lirycznej finezji i seksualnej metaforyki, łącząc hip‑hopowy flow z intelektualną grą słów („I bounce styles that's sexual, plus I'm intellectual / Thoughts transverse to physical, I keep it spiritual”), zachowując rytmiczną precyzję i uliczny sznyt.
Tek i Jahdan wprowadzają kolejno ostrzejszy, agresywny i świadomy wymiar opowieści. Tek porusza motywy ulicznej rywalizacji, przestępczych konsekwencji i lojalności wobec drużyny („You'se the type to get shot and go explain to the cops / Come to court every day, make sure a nigga get locked”), natomiast Jahdan wnosi refleksję i moralny kompas w duchu reggae, wskazując na wiarę, wartość życia i odrzucenie materializmu („I know that we are kings and we love nice things / But we not sell out fi no diamond ring / Yo, I got da Lord in ah mi mind”). Całość tworzy dynamiczny kolaż gatunkowy, w którym mocny uliczny hip‑hop łączy się z duchową i intelektualną głębią, a rytm, flow i różnorodność głosów podkreślają uniwersalny charakter utworu i jego siłę narracyjną.