Crooked Lettaz - Trill [tekst, tłumaczenie i interpretacja piosenki]

Wykonawca: Crooked Lettaz
Album: Them Firewater Boyz Vol. 1
Gatunek: Rap

Tekst piosenki

(God bless, these the last days)

(Chorus)
Well is it trill, yeah it's trill, 'bout as trill as it gets
Well is it real, nah man, we 'bout sick a that shit
Well is it trill, yeah it's trill, 'bout as trill as it gets
Well is it trill, it's so trill
Is it trill, yeah it's trill, 'bout as trill as it gets
Well is it real, nah man, we 'bout sick a that shit
Well is it trill, yeah it's trill, 'bout as trill as it gets
Well is it trill, it's so trill

(Crump)
Michelle died on the damn run, runnin from life
I'm gettin stares from these bitches, riches got 'em so shife
Evil lurks in my mind, though I'm tryin to find peace
My mom is payin for a crib, a cracker's holdin the lease
These niggas holdin the piece, cock the hammer, heard it click
Gun held in my hand, but the Glock it didn't spit
Niggas takin my shit, I ran my clothes and my shoes
??? robbin a nigga, kill his ass if he move
But y'all ain't killin Lavell, without a fight tonight
Nigga, I ain't never did shit, I been a muthafuckin victim
Y'all can have this cash, but let me catch ya ass slippin
I'm bringin drama tonight, and takin back my Scottie Pippen's

(Chorus)

(Kamikaze)
Uh, recognize we some trill niggas with that rhyme
In the grind, all the time
Free for stylin, through the mind
Laughin Lana's hard to find
Turnin water, into wine, makin dollars, outta dimes
Savin souls we gone shine, watermelon to the rhine
Chicken wings and musket dimes
Ballin off the laker pines
Shake a nigga, to the nines
Swoop his ass up out his vines
Trans bitch, make you rich, pick a style then watch it switch
Maybe y'all can check it like this here, check it
Let me show y'all trill, can a brother get ill
What's the deal if I still feel
Like I won't kill cause I just can't pay my bills
And my got damn girl won't take her pills
Make a nigga wanna play the field, pray for real
Hopin all my partners stay for real
Can you say boy Crooked Lettaz ain't for real?
Cause we makin that shit that the playas feel
You done made a deal, cause ya tape don't hit
Talk that talk, and ya boy can't spit
Ain't no bigger than a small time
Lav, get my money, better find that trick
Stick, move, can't, lose, do them shows, pay them dues
Hip-hop, worldwide, Mississippi, play them blues
Choose life, through the strife
Take some kids, and a wife
Knife, edge, cut a wedge
Keep ya juice and know the ledge
Dead, still, run a mil, south niggas keep it trill for real

(Chorus)

(Crump)
These demons searchin for my soul, they gettin closer and warm
Enemies in pale skin in my physical form
No, it's funny, cause I don't even mourn for the day
I can't get these white pictures of Jesus outta my head
The preacher's Bible said there's no depiction of Christ
But then they lie to a brother, now my mind ain't right
Cause if God is white, and black folks ain't shit
But they know that he wasn't, but they couldn't run the risk
Of their town praisin one who looked more like ???
They rather play in my mind and send us all to hell
But I'm here to tell the truth, fuck the myths and the lies
But what's bad they can't even look me straight in my eyes

(Chorus)

(Crump and Kamikaze-talking)
I'd like to say this shit
Wouldn't have ever happened without our man ---
You know what I'm sayin
He layed this shit down for here, and his little daughter
You know what I'm sayin
You'll make this trill for us daddy, you know what I'm sayin
So trill, so trill, so trill, so trill, so trill
Much love, everybody that keep it trill
All the trill niggas
Missippii, Jacktown, lil' Africa baby
Everybody in the NY lookin out for us
Chi-Town, Cali baby, all over the world daddy
It don't matter where you from it's trill everywhere you go
Texas, Atlanta, Tennessee
You know what I'm sayin
They tryin to make you think the same shit ain't
Happenin on the west coast, that's happenin on the east coast
This shit is happenin to all us worldwide
London, Africa, the same trill shit goin on
Our folks is hurtin, shit is trill, Australia
Bullshit, it don't matter
(Nah man, I'm sick of this shit)
It don't matter, trill right here man
'bout as trill as it gets, all over
Shit, God bless, God bless
So trill, so trill, straight out a lil' Africa baby
Crooked Lettaz, a new beginning baby
Andre, it's the peace daddy, know that

Tłumaczenie piosenki

Nikt nie dodał jeszcze tłumaczenia do tej piosenki. Bądź pierwszy!
Jeśli znasz język na tyle, aby móc swobodnie przetłumaczyć ten tekst, zrób to i dołóż swoją cegiełkę do opisu tej piosenki. Po sprawdzeniu tłumaczenia przez naszych redaktorów, dodamy je jako oficjalne tłumaczenie utworu!

+ Dodaj tłumaczenie

Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść tłumaczenia musi być wypełniona.
Dziękujemy za wysłanie tłumaczenia.
Nasi najlepsi redaktorzy przejrzą jego treść, gdy tylko będzie to możliwe. Status swojego tłumaczenia możesz obserwować na stronie swojego profilu.

Interpretacja piosenki

Dziękujemy za wysłanie interpretacji
Nasi najlepsi redaktorzy przejrzą jej treść, gdy tylko będzie to możliwe.
Status swojej interpretacji możesz obserwować na stronie swojego profilu.
Dodaj interpretację
Jeśli wiesz o czym śpiewa wykonawca, potrafisz czytać "między wierszami" i znasz historię tego utworu, możesz dodać interpretację tekstu. Po sprawdzeniu przez naszych redaktorów, dodamy ją jako oficjalną interpretację utworu!

Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść interpretacji musi być wypełniona.

Lub dodaj całkowicie nową interpretację - dodaj interpretację
Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść poprawki musi być wypełniona. Dziękujemy za wysłanie poprawki.
Najpopularniejsze od Crooked Lettaz
Get Crunk
90
{{ like_int }}
Get Crunk
Crooked Lettaz
Chicken and Swine
73
{{ like_int }}
Chicken and Swine
Crooked Lettaz
Pimp Shit
73
{{ like_int }}
Pimp Shit
Crooked Lettaz
Firewater
68
{{ like_int }}
Firewater
Crooked Lettaz
South's On My Mind
63
{{ like_int }}
South's On My Mind
Crooked Lettaz
Komentarze
Utwory na albumie Them Firewater Boyz Vol. 1
1.
90
2.
74
4.
73
5.
68
7.
61
Polecane przez Groove
Drogi Tato
53
{{ like_int }}
Drogi Tato
KęKę
Teeth
1,6k
{{ like_int }}
Charlie's Angels
298
{{ like_int }}
Charlie's Angels
Lana Del Rey
Shameless
1,1k
{{ like_int }}
Shameless
Camila Cabello
Slide Away
3,2k
{{ like_int }}
Slide Away
Miley Cyrus
Popularne teksty
Pola
43,5k
{{ like_int }}
Ona by tak chciała
5k
{{ like_int }}
Ona by tak chciała
Ronnie Ferrari
Cola
4,5k
{{ like_int }}
Graveyard
692
{{ like_int }}
Graveyard
Halsey
Shallow
59k
{{ like_int }}
Shallow
Lady Gaga