Tede - Feat. (+ Introdukcja) [tekst, tłumaczenie i interpretacja piosenki]

Wykonawca: Tede
Album: #kurt_rolson, #kurort_rolson
Data wydania: 2013-12-31
Gatunek: Rap, Polski Rap
Producent: Sir Michu

Tekst piosenki

[Intro]
Neumann kurwo, rozumiesz?
Neumann, neu-neu-neu-neumann

[Zwrotka 1: Tede]
Okej, kochany Tede, z kim chcesz teraz nagrać?
Nie wiem, Schwesta Ewa, Honey Cocaine, Tyga
Bajka byłaby, wierz mi - sama prawda
Rapgra i tak ma dramat - ssiesz mi majka
Sanda Bullock; Śmiertelna Wyliczanka
NWJ; TEDUNIO; Hiroshima-Sandra
Kino trzyma soundtrack, hiphop zrzyna sampla
Skądinąd się zaczyna trueschoolowa mantra
Słysz ich (ratatata)
Mówić przyszli
-Słysz ich! (ratatata) - mówią wszyscy
Swishy, realizuj wishlist ich
Teraz chce, żeby wszyscy wyszli: "Tam są drzwi."
Mam nagrać teraz feat na bit od Preema?
Jebany Hip-Hop co ma klimat '99
I wiara będzie klikać klipa
Like i like
Dupa sie tam powygina; Walkiria

[Zwrotka 2: Tede]
Flex boli fest, tekst boli, luz wkurwia
Cóż, tylko przypierdolić w gust durnia
Trochę Pięć remix, do tego Matheo posmak
Polska się posra, nie zrozumiesz postaw, niunia
Wyruchani w dupy mierzą fi dziury
Ci co sezon chcą to mnie chcą na featuring
Bawi mnie to nieco - trueschool i ból ich
I newschooli kulik i ten lód co go skuli tu
Znam hiphopu list cały populizm
Odjebie ich i weź mnie nie stopuj, please!
I nieźle zaczynamy rok - czuć mocno
Coż Polsko? Wielkie Joł! #Kurt_Rolson

#FEAT x4

[Zwrotka 3: Tede]
Po-po-po-polski przekaz
(TRRR-TRRRR) Telefon, (Siema)
Siema TEDE ziom
Czekam na acapellę tą, dajmy flow internetom
(Oooł) Oooł, doskonale; #BANGER_ALERT
Nagram dla ciebie piosenką ale najpierw nagram dla siebie kawałek
Pędzę dalej, kręcę wałek
Tu w reżyserce mamy bekę, nie mamy MCV-ek
Mamy tu MPC-TKĘ, zamkniętą w bryle z pleksy
I tyle... pieprzyć, stylem robię Meksyk, pylę teksty
Nagrywam FEATY (HAAA) FEATY (HAAA)
A jeszcze parę lat temu mieli w nas wbity CH...
-Niesamowity hak. Złe fluidy wydycham
W latach paranoi tych rap na Android im pcham

‪#‎FEAT‬ x4

[Zwrotka 4: Tede]
Daj impuls...i wiadomo, hajs z gimbów
Wiadomość dla producentów, tak à propos featuringów:
Zwrotka za zwrotkę - ten barter jest tu permanentny
Ale na bity za banger niema chętnych, zwłaszcza na tamte na pętli
To nadaje Sir Mich, rozumiesz, chuj ci w beaty
Ton nadaje Sir Mich, rozumiesz, chuj w beaty za featy wbity
Ona zna je - Sir Mich, u niej w furze często gra to
Całe zeszłe lato grało Elliminati; Elliminator
Mówią, że zjadam featy, to prawda nie są fit
Jak już jestem w tych kawałkach, to rapgra, mieszam nieco im
Mnie chcą na feat, mnie chcą na feat
Mnie chcą na feat... "Zwrotkę daj mi"

[HOOK]x2
Mnie chcą na feat
Chcą mnie, chcą mnie

#FEAT x4

[Zwrotka 5: Tede]
Nagrywam featy dla nich...nigdy tani
Co kurwa?!
....ci z ekipy nie płacą za nic (AAA)
....te bity mi nie pasowały
90 bpm a przekaż temat pozostałym: (wypierdalaj!)
Żaden bit Sir Micha za jeden wers Magika
Wiesz, taka jest logika, nikt tu jeszcze nie ocipiał (niee!)
Chcą mnie na featach, mieć mnie na featach (mieć)
Nie śpiew na featach....nie mam pytań
Nie ma płyta a beze mnie niema
Twój label płaci pengę - To będę - najchętniej w PLN-ach
Płać pengę za banger, hajs w rękę za banger
I tak tu będzie od teraz; Wor(l)d Trade Center

Interpretacja piosenki

Dziękujemy za wysłanie interpretacji
Nasi najlepsi redaktorzy przejrzą jej treść, gdy tylko będzie to możliwe.
Status swojej interpretacji możesz obserwować na stronie swojego profilu.
Dodaj interpretację
Jeśli wiesz o czym śpiewa wykonawca, potrafisz czytać "między wierszami" i znasz historię tego utworu, możesz dodać interpretację tekstu. Po sprawdzeniu przez naszych redaktorów, dodamy ją jako oficjalną interpretację utworu!

Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść interpretacji musi być wypełniona.

Lub dodaj całkowicie nową interpretację - dodaj interpretację
Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść poprawki musi być wypełniona. Dziękujemy za wysłanie poprawki.
Najpopularniejsze od Tede
Ostatnia Noc
7,7k
{{ like_int }}
Ostatnia Noc
Tede
Łatwopalność
5,6k
{{ like_int }}
Łatwopalność
Tede
Drin za drinem
5,3k
{{ like_int }}
Drin za drinem
Tede
Pażałsta
4,7k
{{ like_int }}
Pażałsta
Tede
Michael Kors
4,5k
{{ like_int }}
Michael Kors
Tede
Komentarze
Utwory na albumie #kurt_rolson
2.
J23
1,7k
3.
1,7k
5.
1,4k
6.
DLS
1,2k
7.
1k
10.
796
11.
767
12.
763
13.
723
15.
687
16.
685
17.
678
18.
632
19.
592
20.
585
21.
568
22.
560
23.
555
26.
530
27.
529
Polecane przez Groove
Love On
1,3k
{{ like_int }}
Love On
Selena Gomez
Lose Control
13,3k
{{ like_int }}
Lose Control
Teddy Swims
Training Season
1,4k
{{ like_int }}
Training Season
Dua Lipa
​yes, and?
17,4k
{{ like_int }}
​yes, and?
Ariana Grande
HISS
1,7k
{{ like_int }}
Popularne teksty
Siedem
51,4k
{{ like_int }}
Siedem
Team X
34+35
41,9k
{{ like_int }}
Love Not War (The Tampa Beat)
25,4k
{{ like_int }}
Love Not War (The Tampa Beat)
Jason Derulo
SEKSOHOLIK
158,8k
{{ like_int }}
SEKSOHOLIK
Żabson
Snowman
74k
{{ like_int }}
Snowman
Sia