Freddie Gibbs & The Alchemist - Empanadas [tekst, tłumaczenie i interpretacja piosenki]

Wykonawca: Freddie Gibbs & The Alchemist
Album: Alfredo 2
Gatunek: Rap

Tekst piosenki

[Intro]
Yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah uh
Uh, check, check
Yeah, as I cruise
On my '68 in my '72s
Blue suede shoes
Benz seats, still
Make a bitch pat her feet
To the concrete
Yeah, yeah, uh
Uh, hit me, uh, hit me

[Verse]
Ayy, yo, for-sheezy
Nigga, that ho was thick, that bitch was greasy, believe me
Bitches be always tryin' to Billie Jean me, Waikiki
Took these hoes on trips, came through too blingy, she clingy (Yeah)
I don't likе fuckin' hoes in the snow, 84 degrees mе (Woo)
I'm posted in Nicaragua with Tasha, that bitch a rider
She don't want shit but dick and a couple dollars so I supplied her
Treat that ho like Henry Hill, got 'em mixin' and sniffin' powder, uh
I gotta go home, my baby mama makin' empanadas
Gracias, de nada, I'm blessin' tables and sayin' grace
Smacked him in Miami, his boys jumped me, he played it safe
Bitches in Buffalo get the same thing, they was throwin' plates
Limped away on his good foot, but he ain't bust a grape
These niggas fake, sealed documents, still poppin' it
Fuck the certified crack babies, come get your mama hit (Yeah)
Shit ain't sellin', they gotta resort to drama shit
Fuck these Love & Hip-Hop niggas, I'm at the Oscars, bitch
When I was livin' with Sid, I had a roster, bitch (Yeah)
Candice with the good pum-pum, got me watchin' soccer, bitch
Chelle fucked me so good in Bali, might have to bring her back
If she get pregnant, I'll teach my son to shoot like Tee Morant
Ho, I'm courtside, drunk as fuck like I'm Tee Morant
Caught the ball in Barclays Center, I should've dunked that bitch
Never catchin' feelings, these bitches might suck a hundred dicks
And put you in the system, ho, get a job with the government, biatch

[Outro]
Bitch, go work for the motherfuckin' FBI
Detectives or somethin', bitch, you feel me?
Workin' my motherfuckin' nerves
(And she said, and she said)
I love you, baby
(And she said, and she said)
I need you, baby
Don't leave me, baby
Lil' bitch, say okay, say okay
Don't leave me, baby
Don't leave me, baby
Don't leave me, baby
Don't leave me, baby
Don't leave me, baby
Yeah
What you wanna do?
How do you wanna handle it?
I got it
I gotta handle this shit myself

Tłumaczenie piosenki

Nikt nie dodał jeszcze tłumaczenia do tej piosenki. Bądź pierwszy!
Jeśli znasz język na tyle, aby móc swobodnie przetłumaczyć ten tekst, zrób to i dołóż swoją cegiełkę do opisu tej piosenki. Po sprawdzeniu tłumaczenia przez naszych redaktorów, dodamy je jako oficjalne tłumaczenie utworu!

+ Dodaj tłumaczenie

Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść tłumaczenia musi być wypełniona.
Dziękujemy za wysłanie tłumaczenia.
Nasi najlepsi redaktorzy przejrzą jego treść, gdy tylko będzie to możliwe. Status swojego tłumaczenia możesz obserwować na stronie swojego profilu.

Interpretacja piosenki

Tekst stworzył(a)
Dziękujemy za wysłanie interpretacji
Nasi najlepsi redaktorzy przejrzą jej treść, gdy tylko będzie to możliwe.
Status swojej interpretacji możesz obserwować na stronie swojego profilu.
Dodaj interpretację
Jeśli wiesz o czym śpiewa wykonawca, potrafisz czytać "między wierszami" i znasz historię tego utworu, możesz dodać interpretację tekstu. Po sprawdzeniu przez naszych redaktorów, dodamy ją jako oficjalną interpretację utworu!

Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść interpretacji musi być wypełniona.

Ten utwór to czysta, nieokiełznana ekspresja stylu życia, który balansuje między luksusem, przemocą, cynizmem i seksualną dominacją. Freddie Gibbs prezentuje się tu jako żyjący na własnych zasadach antybohater – bez skrupułów, bez sentymentów, zanurzony w świecie pieniędzy, kobiet i brudnych układów. Przesycony sarkazmem i czarnym humorem tekst miesza wulgarną rzeczywistość z odniesieniami popkulturowymi, tworząc groteskowy obraz człowieka, który – mimo chaosu – zachowuje władzę nad sytuacją.

 

Zwrotka to lawina scenek – podróże, kobiety z całego świata, konsumpcja kokainy, przemoc, wspomnienia z przeszłości, komentarze o celebrytach i środowisku rapowym („Love & Hip-Hop niggas, I'm at the Oscars, bitch”). Gibbs wyśmiewa fałsz i pozory, kontrastując swój świat z plastikową wersją sukcesu promowaną w mediach. Kobiety pojawiają się tu głównie jako narzędzia przyjemności, ale i potencjalnego zagrożenia – pułapki, które mogą „wciągnąć cię do systemu”. Jednocześnie autor ironicznie wplata latynoskie smaczki kulturowe (empanadas, "gracias, de nada") i przerywa narrację zuchwałymi linijkami pełnymi nonszalancji.

 

Outro zamyka całość groteskową nutą dramatyzmu – kobieta błaga, by nie odchodził, ale on już nie wierzy w takie słowa. Monolog przeradza się w chłodne „muszę to załatwić sam”, co sugeruje, że w świecie tego bohatera nie ma miejsca na słabość, emocje ani miłość.


Lub dodaj całkowicie nową interpretację - dodaj interpretację
Wyślij Niestety coś poszło nie tak, spróbuj później. Treść poprawki musi być wypełniona. Dziękujemy za wysłanie poprawki.
Najpopularniejsze od Freddie Gibbs & The Alchemist
1985
1k
{{ like_int }}
God Is Perfect
672
{{ like_int }}
Something to Rap About
586
{{ like_int }}
Something to Rap About
Freddie Gibbs & The Alchemist
Frank Lucas
512
{{ like_int }}
Skinny Suge
479
{{ like_int }}
Komentarze
Utwory na albumie Alfredo 2
1.
114
3.
73
4.
70
5.
68
9.
59
10.
54
11.
54
12.
54
14.
51
Polecane przez Groove
Kamień z serca
1,2k
{{ like_int }}
Kamień z serca
Kubi Producent
to nieprawda, że nie lubisz róż ;**
218
{{ like_int }}
to nieprawda, że nie lubisz róż ;**
Mata (Michał Matczak)
KANCLERZ
521
{{ like_int }}
KANCLERZ
Kizo
For Good
190
{{ like_int }}
Komu miałabym powiedzieć?
1,5k
{{ like_int }}
Komu miałabym powiedzieć?
Bletka
Popularne teksty
Siedem
55,8k
{{ like_int }}
Siedem
Team X
34+35
51,5k
{{ like_int }}
Love Not War (The Tampa Beat)
27,9k
{{ like_int }}
Love Not War (The Tampa Beat)
Jason Derulo
SEKSOHOLIK
199,9k
{{ like_int }}
SEKSOHOLIK
Żabson
Snowman
102,4k
{{ like_int }}
Snowman
Sia